środa, 7 grudnia 2016

Biały zachwyt


Byłam w Borkowie!

Chociaż ukochany Focus nie jest samochodem na zaśnieżone polne drogi w dodatku rozryte przez dziki, dojechaliśmy i wróciliśmy, ja i Pan Focus. 

Wprawdzie nie dojechałam do mojej działki, tylko zostawiłam samochód pod bramą sąsiada, a dalej - po zmianie butów z miejskich na traperskie ;-) - poszłam na piechotę. To tylko kilkaset metrów, ale śnieg przykrył zasadzki przygotowane przez dziki i parę razy z trudem wyciągałam nogi z głębokich wyrw w ziemi. A przez moment zaraz po przyjeździe nawet pomyślałam, żeby spróbować dojechać pod moją bramę - no to w tej głuszy bym raczej została z focusem na dłużej.

 Wszystkie te trudności wynagrodziły mi bajkowe widoki mojej ośnieżonej głuszy







Zabrakło jedynie zapowiadanego słońca, stąd widoki w tonacji szaro-szarej, ale wcale mi to nie przeszkadza. Nawet ma to swój specjalny nastrój, odpowiadający charakterowi tego miejsca.

A u mnie? 

Strumień wartko płynie



Po bobrzej tamie ani śladu

  
Śladów na śniegu rozmaitych mnóstwo




 Tu pod śniegiem mnóstwo pułapek zastawionych przez dziki ;-)


Staw zamarzł, ale ma dekoracje na święta ;-)





Drzewka i krzewy też w dekoracjach






  
Wszystko pod sniegiem






Jak zawsze żal wyjeżdżać, nacięłam sosnowych gałązek do domu, niemal zakopałam się przy wyjeździe przy nawracaniu, ale czarniutki się spisal i szczęśliwie wróciliśmy do domu.

Na wiosnę czekają mnie prace drogowe ;-)
 
 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo wszystko zależy od tego co i jak chcemy widzieć :-) Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Pięknie, malowniczo, przyrodniczo i dziko. Masz wielkie pole do popisu. A nie możesz tam zamieszkać? Tak tylko pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miejsce jest szczególne, a to pole do popisu czasem spędza mi sen z powiek ;-) Za późno zaczęłam z tworzeniem Borkowem, bo na zmianę miasta na wieś już się nie zdecyduję niestety. Ale 'wielkie' plany nadal mam, tylko czy dam radę?

      Usuń
    2. Dasz! Przecież lepiej późno, niż później. Powodzenia.

      Usuń