środa, 3 maja 2017

Majówka w Borkowie


Zgodnie z planem i wbrew pogodzie trzy dni na wsi.

Najpierw było pierwsze urządzanie domku ;-) Pierwsze, bo jeszcze czekam na dostawę rozmaitych elementów wyposażenia, ale coś już przywiozłam. 


 To tylko chwilowo, bo to mój zestaw tarasowy





Z tarasu mam cudne widoki na okolicę


a z okna widok na rzeczkę


Wreszcie bez presji czasu, że zaraz muszę wracać, kopałam skarpę, paliłam drewno, czyściłam staw, a w przerwach siadałam na tarasie z gorącą herbatą, bo niestety lodowaty wiatr dawał się we znaki.

Woda nadal bardzo wysoko, co jak wiadomo kocha Kuklik zwisły i mam go w tym roku wszędzie. Duże ładne kępy z kwiatami jeszcze w pąkach.


Ziarnopłon wiosenny z ciekawie przebarwiającymi się kwiatami


Kaczeńce, czyli Knieć błotna ma u mnie wspaniałe warunki i coraz jej więcej.


A z posadzonych w ubiegłym roku roślin zadziwił mnie bez - ma zamiar zakwitnąć,


i Przegorzan, że się przyjął. Wcale nie mam z nim łatwych doświadczeń uprawowych. Na Młocinach nie chciał wcale rosnąć, aż zaginął całkiem.  Teraz tylko pytanie, czy doczekam tych ślicznych niebieskich kul. 


Dobrze jest pomieszkać sobie na wsi, blisko natury, ale też dobrze wrócić do kochanego domu w stolicy. Teraz mam te moje trzy miejsca - Borków, Młociny, warszawski dom - i w zależności od tego, co mi w duszy gra, mogę  wybierać, gdzie  sobie posiedzę ;-)

7 komentarzy:

  1. Krysiu, tak czułam, że na długi weekend wybędziesz na Borkowa. Nawet nie wiesz z jaką niecierpliwością czekałam na fotorelację! Mogłoby być jednak cieplej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, a Ty nawet nie wiesz jak mi jest miło, że czekałaś, że myślałaś:-) Ja tez często do Ciebie zaglądam, widziałam zabawy z wnukami i psem. Masz wspaniale relacje z wnukami, tylko gratulować.

      Usuń
  2. Śliczny i romantyczny:) Naprawdę do ciebie pasuje:) JP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, miło że jesteś! Dziękuję za komentarz i za dobre słowo o nas, domku i mnie ;-))))

      Usuń
  3. Czytałam, oglądałam, podziwiam Cię, Twoją pasję, zacięcie i estetykę. Super.
    Pozdrawiam Alicja B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję za pamięć i pochwały :-) Zadzwoń, proszę. Stracilam wszystkie kontakty przy zmianie telefonu.

      Usuń
  4. Odezwę się :) Znam też ten ból ;)

    OdpowiedzUsuń