środa, 25 kwietnia 2018

Rocznica i kamienie


Dokładnie rok temu stanął mój drewniaczek. Wspaniale się spisuje, to był dobry wybór, bo jakość drewna, stabilność konstrukcji, ogólny wygląd, wszystko po roku nadal doskonałe. Uczciłam rocznicę - jak to ja ;-) - ciężką harówką w moim kamieniołomie, czyli składzie kamienia dostarczonego w zimie.

Kamieniołomu już nie ma, jest za to ścieżka do szaletu i nowa rabata z kamieniem. Obie w fazie wstępnej, dalsze prace oczywiście będą, ale najgorsze za mną ;-)






Chwilowo rosną tu jedynie chabry górskie, które kupione w liczbie 4 sztuk w ubiegłym roku, w tym dały cudne rozłogi i mam ich sporo. 


W tle rabaty rosną graby, po bokach derenie z patyczków.


Tu je widać lepiej.


A poza tym wbrew moim nie wiadomo dlaczego pesymistycznym nastrojom wszystko jednak rośnie.

Jesiony! Little things - You were right!


Obiela ma pąki


Bez odbił po przesadzeniu


Biały kanadyjski w pąkach


Berberysy Kórnik coraz większe


A poza tym łąka w kaczeńcach


Staw bez glonów



Kaliny cudne


Klon też :-)


Piękna rocznica wśród kochanych roślin, ale bez noclegu tym razem w ukochanym domku. Za zimno, mokro, burzowo, poza tym jutro sprawy domowe i nie tylko.

Jeszcze sobie pomieszkam w lecie.


4 komentarze:

  1. Cudowna rocznica! Pięknie obchodzona - bardzo podziwiam efekty kamienne - to tyyyyyle pracy! Jak się kręgosłup miewa? Mój stęka, że nie mam dla niego litości ;) Alejka toaletowa cute :) Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że jesiony tylko tę swoją sztuczkę z przysypianiem pokazały :) Cieszę się też, że domek tak pięknie się spisuje - jeszcze chwilka i będzie można w nim nocować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz dobrze, co to praca w ogrodzie ;-) Mój syn napisał - o tylko takie kamienie, nie takie polodowcowe ;-) A te głazy niektóre ważą chyba ponad 100 kg. Ale ja mam sposoby i kręgosłup w porządku, tylko mięśnie dają o sobie znać.
      Nocować to już można, tylko trzeba w ciepłych ubrankach, a ja tego nie lubię. Za to majówka na 100% w Borkowie :-)

      Usuń
  2. Niesamowite postępy. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielce uprzejma jesteś ;-) Jakieś są, ale miło i tak :-)
      A Ty Ewo - jak czytam - zamieniłaś ogródek na podróże i teorię ogrodniczą. Tylko pozornie łatwiej, ale to pewnie wiesz ;-)

      Usuń