niedziela, 7 lipca 2019

Borkowe ptactwo ;-)


Zanim o ptakach, najpierw muszę zachwycić się pogodą. Ostatnio przez te upały byłam bliska jakiejś depresji, albo co, chociaż ja raczej nie miewam takich problemów. Jestem bardzo silnym przypadkiem ludzkim i nawet jak świat się wali wokół, ja zaraz szukam rozwiązań. Ale ten upał i spalony ogródeczek na Młocinach, to było niemal za dużo. Na szczęście świat znowu jest normalny,  deszcz pada, a temperatury powietrza sa takie, jakie powinny być w tym kraju. 

Na Młociny jeszcze nie pojechałam, czekam aż deszcze zregenerują ogródeczek, pewnie jutro pojadę robić porządki. Dzisiaj chociaż to niedziela ja nie w pracy, bo mamy wakacje! Studenci zdali egzaminy, obronili dyplomy i też pojechali na wakacje. Do września spokój, a ja hyc do Borkowa, bo mam nowe ozdoby. Ptaki kolejne mam!

No to są:


Obok koguta po prawej kwitnie trojeść krwista, ale że to 'Ice ballet' to jest biała. Podobnie jak trojeść bulwiasta ma ładne zielone łodygi. Muszę dosadzić, bo kwiaty wyglądają lepiej, jak jest ich sporo w grupie.


Kaczuszki nad stawem.


Jest jeszcze kura rdzawa, ale to na tarasie w domu. 

A rabaty kipią kolorami. Bakabana rzeczywiście kwitnie bez przerwy i ma paków na chyba jeszcze z miesiąc ;-)


Centralnie wiecheć jesionowy 'All gold' , a krwawnica to już samosiejka. Z trzech jesionów został tylko jeden, ale chyba lepiej, bo jak zwykle za blisko je posadziłam, byłoby kiepsko.


Indor towarzyszy kaczuszkom i jakoś go polubiłam ;-) Na początku nie za bardzo mi się podobał, bo nie rdzawy, tylko pomalowany.


Rodgersja tutaj - w przeciwieństwie do ogródeczka na Młocinach - bez problemu przetrwała upały, a teraz pięknie się przebarwia.


Muszę wywalić ten niebieski parasol. Nie pasuje ;-)


Omany w pąkach


Gęsie szyje dołączają do borkowego ptactwa ;-)


Róże błotne



 A pod płotem prawie porządek


Jeśli jeszcze jutro ogródeczek nie zawiedzie, będę znowu cała happy. No i mam tyle wolnego czasu, że wszystko teraz ogarnę. Do tego lipiec do końca zapowiada się normalnie chłodny. No są powody do zadowolenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz