wtorek, 9 kwietnia 2019

Ogród przyjechał!


Jest wielka paka, a w niej niesamowita masa roślin!


Pięknie zapakowana, roślinki opatulone, oznaczone. 


A po rozpakowaniu mam taki ogród !


Masa pięknych zdrowych roślin. 


Ożanka i ułudka


Odętka


Orliki


Miodunka



Masa floksów


Bodziszki




Dzielżany




Powiedziałam Basi, że ja bym chyba ogródeczek musiała zlikwidować, żeby tyle roślin ukopać. Do tego one wszystkie takie silne, zdrowe sadzonki. Mój zachwyt nie ma granic, bo do tego, to są wszystko rośliny idealne do stylu ogrodu, jaki ma kiedyś być w Borkowie.

I przecież to wymaga tyle pracy, by to wykopać, zapakować, zabezpieczyć. Brak mi słów, by napisać jak się cieszę.

Dziękuję Basiu, jesteś NIESAMOWITA!
 

6 komentarzy:

  1. No faktycznie, sporo tego. :) Cieszę się, ze wszystko dotarło w dobrej kondycji. :)
    Krysiu, na fotce z dzielżanem (jasny, gladki liść) jest rudbekia (plan pierwszy).
    A teraz do roboty! ;) Jak to wszystko posadzisz, to nie uwerzysz, że wśród istniejących roślin to wszystko gdzieś zginie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masa! Dotarło, bo doskonale zabezpieczyłaś każdą sadzonkę. A widzę, te mechate listki. Robota już jutro, z rana jadę do Borkowa i wszystko poza hostą tam sadzę. Może w trakcie sadzenia coś oddzielę jeszcze dla Młocin, ale tam jest tyle miejsca, że wole sadzić w Borkowie. Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję. Jutro kolejna relacja - już po posadzeniu wszystkiego.

      Usuń
  2. Pytałaś o odętkę, tu jest o niej wszystko https://zojalitwin.wordpress.com/2012/06/24/odetka-wirginijska/
    Twoja będzie bladoróżowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten blog, chociaż autorki już nie ma :-(
      Odętka i ożanka to rośliny, których w ogóle nie znałam. Są piękne i idealne na wiejskie rabaty.

      Usuń
  3. I kolejna porcja katorżniczej roboty:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roboty tak, ale nie katorżniczej, bo dla mnie to czysta przyjemność. To tak jak Twoje przedzieranie się przez rozmaite ostępy - chyba bardziej katorżnicze - by dotrzeć do zwierzyny i mieć to zdjęcie. Jak coś lubisz, to to nie jest praca. Ale przecie to wiesz, żartownisiu ;-)))

      Usuń