piątek, 12 kwietnia 2019

Ozdoby ogrodowe


Ogród to dla mnie bogactwo wszystkiego. 

Nie tylko rośliny, krzewy, drzewa, mała i duża architektura, zbiorniki wodne, ścieżki i co tam jeszcze by kto co do tej listy dodał. Jest jeszcze jeden element, dzięki któremu ogród nabiera zdecydowanie bardziej spersonalizowanego charakteru - ozdoby ogrodowe. Jedni postawią krasnala ;-) , inni zardzewiałe ozdoby, ktoś jeszcze wymyślne rzeźby ogrodowe. 

I nie jest to wbrew pozorom łatwa sprawa, bo w sprzedaży jest taka masa propozycji, że nie trudno o pomyłkę w stylu i lekkie przegięcie w stronę kiczu. Od tandety czasem nie sposób się ustrzec, szczególnie przy zakupach w internecie, kiedy zdjęcia nie oddają pełnej urody/braku urody tych ogrodowych gadżetów.

Przykładem mój indyk.


W realu nigdy bym go nie kupiła. Jak dla mnie jest zbyt nachalny, ale jeszcze się zastanawiam, czy go wyrzucę, bo powoli oswajam się z ptaszyskiem ;-)
Pewnie poszukam dla niego innego miejsca. Poczekam tylko jak rozrośnie się trzcinnik obok niego, bo być może wtedy indyk po prostu zmieni proporcje.


Mam też parę innych, które w pełni mnie cieszą




To już na ganku. Tworzenie klimatu ;-)




A door stopper okazał się zbyt delikatny dla moich wiejskich drzwi i robi za przycisk do serwetek ;-)

No cóż de gustibus non est disputandum, ale chętnie podyskutuję.

6 komentarzy:

  1. Szczególnie ujęło mnie to poidełko dla ptaków. W upały będzie mieć mnóstwo radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę. Może jakieś zdjęcie uda się zrobić ;-)

      Usuń
  2. Ptaszysko postaw na tle płotu. Poidełka cudne, i ten kogut na balustradzie również. Gdzie Ty to kupujesz? Oglądam się za takim poidełkiem od dawna i trafić nie mogę. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poidełko masz u mnie zapewnione :-) Przyjedzie razem z przetacznikami, ale niestety dopiero po świętach.
      Ptaszysko będzie wędrować, może na tle płotu to dobry pomysł. Przymierzę.
      Basiu, komentarz o barwinku mi znikł. Poprawię, a mrówek w Borkowie ani śladu. Jaszczurki, żaby, krety, ptactwo wszelakie, mrówek na szczęście brak.

      Usuń
  3. Zostaw indora. On po prostu musie się zagościć, zadomowić, wtopić w ogród. Mam zaległości, ale nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że znalazłaś chwilę dla mnie :-)
      Dzięki za radę, ptaszysku daję szansę na udomowienie ;-)
      Mam nadzieję, że u Ciebie sprawy idą w dobrym kierunku. Pomimo tego wszystkiego wokół :-(

      Usuń