czwartek, 11 kwietnia 2019

Sadzenia ciąg dalszy ;-)


Zgodnie z zapowiedzią kontynuuję zapis sadzeniowy. Zamiast znaczników na rabatach, czego bardzo nie lubię, mam taki zapis fotograficzny i zawsze mogę zajrzeć, jak zapomnę co gdzie rośnie. Do tego jak coś źle posadzę to Basia, albo może ktoś z odwiedzających wzbogaci moją ogrodniczą wiedzę.

Kolejne nasadzenia na rabatce z głazami.Pod jarzębiną, obok wilczomlecza złocistego malutki orlik. Jeden, bo reszta jest na rabacie przy bramie. Wcisnęłam tu też rudbekie, ale nie wiem czy nie będą za wysokie. Zobaczę, jak będą, to je przeniosę gdzie indziej.




Tu też rudbekie obok bodziszka i wiązówki błotnej w wersji pstra ;-) Jak widać, wszystkie nasadzenia z ubiegłego tygodnia są i mają się dobrze. Pomimo zimna i suszy.



Dereń karłowy ma dwa razy więcej listków, złocisty to jest mój ulubieniec.


Juki ostatecznie są tu, tu mają dość sucho i chyba polubiły miejsce, bo szybko podnosiły te swoje kolce. Poza tym moim zdaniem bardzo tu pasują.


I ostatnie nasadzenia na rabacie  z szarogłazem. Tu trafiła miodunka


Firletka kwiecista


Ułudka rośnie sobie obok gajowca żółtego


A tu, trochę nieporadnie posadzony barwinek, ale mam nadzieję że sobie poradzi.



Basiu, jeszcze raz dziękuje. Nie mogę się doczekać ciepła i rozwoju tych wszystkich sadzonek. Gdyby się udało, byłby to niewątpliwe spory przełom w wyglądzie moich borkowych rabatek.

 

 

2 komentarze:

  1. Barwinek sobie poradzi, możesz pędy trochę przysypać, to szybciej się ukorzenią.
    Krysiu, są u Ciebie mrówki? Pytam, bo one roznoszą nasiona miodunki i roślina nieoczekiwanie pojawia się w różnych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu jest ;-) Szukałam komentarza pod wcześniejszym postem, bo mam je w poczcie . Barwinka poprawię. To już była końcówka nasadzeń i chyba traciłam siły;-)O mrówkach już napisałam. W sumie to ciekawe, że ich tu nie ma. Może zbyt mokro?

      Usuń