czwartek, 2 sierpnia 2018

Drewno, piła, budowa ;-)



Pisałam o tym kilka dni temu na drugim blogu.

Mam w planach realizację malutkiego projektu, ale szczegóły zdradzę, jak się już uda. Bo moje plany niestety czasem upadają z rozmaitych powodów. Na razie idzie nieźle. 

Piła jest! Właściwie pilarka spalinowa do prac wokół domu ;-)



To jest narzędzie do małych prac ogrodowych i przydomowych. Ma dwa wspaniałe usprawnienia, cytuję za stroną STIHL'a: 

Wśród kompaktowych pilarek STIHL znajdą Państwo modele: komfortowe (C), z błyskawicznym napinaczem piły łańcuchowej (B), systemem STIHL ErgoStart umożliwiającym łatwy rozruch

I to jest to. Żadnego szarpania za sznurek, ani biegania po narzędzia by napiąć łańcuch.

Mam ukochany sklep/serwis STIHL'a - nie tylko sprzedają, uczą, szkolą, pomagają. Chyba z 15 minut byłam 'instruowana' jak się tym strasznym narzędziem posługiwać ;-)

Drewno zamówiłam wczoraj. Wizyty w tartaku uwielbiam. Uroda drewna jest tam w całej okazałości. Jedyny problem, że równie uroczy właściciel tartaku jest nieco niesłowny i nie wiem kiedy drewno dojedzie. Na pewno nie na jutro :-(

Pozostaje czekać.

3 komentarze:

  1. Tartak obiecuje drewno na środę. Tylko którą ? ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu fiu! Będzie się działo! Z przyjemnością będę śledzić wydarzenia i jestem bardzo ciekawa co się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję nikogo nie rozczarować ;-) i dać radę, pomimo pogody.

      Usuń